20.2 C
Tehran
شنبه 18 اردیبهشت 1400
No menu items!
خانه نکات مهم بازار خودرو وضعیت بازار خودرو در فروردین و اردیبهشت 1400

وضعیت بازار خودرو در فروردین و اردیبهشت 1400

بررسی علل وجود رکود شدید در بازار خودرو در فروردین و اردیبهشت ماه سال 1400، که می تواند این شرایط تا چند ماه آینده نیز ادامه یابد.

وضعیت بازار خودرو در فروردین و اردیبهشت 1400

بازار خودرو در فروردین و اردیبهشت ماه سال 1400 به مانند چند ماه گذشته در رکود بسیار سنگین قرار دارد به نحوی که به گفته فعالان بازار، حتی در طول روز بیش از 5 تماس تلفنی آن هم صرفا برای استعلام قیمت خودرو ندارند.

در اردیبهشت ماه امسال مهمترین عواملی که سبب عدم درخواست جهت خرید خودرو شده است به شرح ذیل می باشد:

1-کاهش قیمت دلار و رسیدن آن به مرز 21.000 تومان.

2-احتمال امضاء برجام و رسیدن به توافق دوباره بین کشور های 1+5 و ایران.

3-عدم وجود درخواست از سوی خریداران خودرو به علت مشکلات زیاد اقتصادی.

4-تشدید موج کرونا و بسته شدن مراکز خرید و فروش خودرو و شماره گذاری در سراسر کشور.

5- بسته شدن راه های زمینی بین استانها و عدم وجود سفرهای بین شهری توسط مردم و به طبع آن، عدم نیاز به خودرو جدید.

6- عدم افزایش قیمت خودروهای داخلی توسط خودروسازان به علل مختلف سیاسی و اقتصادی، که این امر سبب افزایش احتمال کاهش یا ثابت ماندن قیمت خودرو بین خریداران شده است.

7-نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و پیش بینی ادامه دار بودن رکود در همه بازار ها.

8- عدم حضور سرمایه گذاران و فعالان این بخش در بازار خودرو.

9- سود ده بودن بازار های مربوط به ارزهای دیجیتال و ورود بخشی از سرمایه ها به این بازار.

تمامی موارد فوق سبب شده است چشم انداز روشنی برای تغییر در شرایط بازار خودرو کشور و رونق گرفتن این بازار نتوان متصور شد

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

- تبلیغات-

محبوب ترین ها

وضعیت بازار خودرو در فروردین و اردیبهشت 1400

وضعیت بازار خودرو در فروردین و اردیبهشت 1400 بازار خودرو در فروردین و اردیبهشت ماه سال 1400 به مانند چند ماه گذشته در رکود بسیار...

وضعیت بازار خودرو در اسفند ماه 99         

وضعیت بازار خودرو در اسفند ماه 99          در اسفند ماه 99 نیز بازار خودرو به مانند مشابه سال قبل خود نبود ولی به نسبت...

فصل ششم: 13 راهکار جهت افزایش فروش

13 روش جهت افزایش فروش محصولات و خدمات شما   1-به مشتریان خود رویا بفروشید. افراد در زمان خرید، کمتر به کالا و محصولاتان شما توجه دارند...

فصل پنجم:انواع کلاس خودرو

کلاس بندی یا دسته بندی خودروها کلاس‌بندی یا دسته بندی خودروها جزو مهمترین پارامترها یادگیری برای یک کارشناس فروش خودرو، یک فعال اقتصادی در حوزه...

نظرات اخیرا