26.7 C
Tehran
جمعه 31 فروردین 1403
No menu items!
خانه خلاصه مهم ترین کتاب ها خلاصه کتاب قبیله اساتید اثر تیموتی فریس

خلاصه کتاب قبیله اساتید اثر تیموتی فریس

انسان های موفق همه دارای عادات یکسانی می باشند

خلاصه کتاب قبیله اساتید اثر تیموتی فریس

در این کتاب نویسنده سعی می کند عواملی که سبب می شود ما بتوانیم توانمندی های خود را در کسب و کار و زندگی شخصی ارتقاء دهیم را به زبان ساده بیان نماید.

نویسنده به بررسی زندگی نامه و توصیه های افراد موفق پرداخته است و یک سری عادات یکسان بین این افراد را مشخص نموده است که نشان می دهد که افراد موفق از قوانین یکسانی برای رسیدن به کامیابی و موفقیت استفاده می نمایند.

اولین مورد که نویسنده به آن اشاره می کند عادت کتاب خواندن افراد موفق است. این افراد بخشی از طول روز و هفته خود را به مطالعه و بالا بردن اطلاعات مورد نیاز خود می پردازند.

در ادامه نویسنده به موضوع مهمی به نام شکست در کار و زندگی افراد موفق اشاره می کند و می گوید که شکست برای آنها پلی به سوی پیروزی بوده است و افراد موفق از شکست های خود تجربه کسب کرده و از آن برای رسیدن به موفقیت استفاده کرده اند. و هیچ گاه این شکست ها آنها را مایوس نکرده است.

یکی از فاکتورهایی که تمامی افراد موفق دارند سرمایه گذاری بر روی خودشان است. این سرمایه گذاری می تواند یادگیری علوم جدید، حرفه ای خاص یا یادگیری یک زبان دیگر باشد. از نظر افراد موفق، آموزش و یادگیری هزینه نبوده و همانند یک سرمایه گذاری مهم برای آنها می باشد و آموزش مهمترین امر جهت پیشرفت فردی آنها می باشد.

افراد موفق دارای یک برنامه زندگی مشخص هستند همه آنها شب ها سر یک ساعت خاص می خوابند و صبح های زود بر می خیزند و بعد از کمی ورزش و خوردن صبحانه ای کامل، روز خود را با انجام مهمترین کارهای خود شروع می کنند. افراد موفق همیشه برنامه کارهای خود را از روز قبل نوشته و با یک برنامه ریزی دقیق روز کاری خود را آغاز می کنند.

تمام افراد موفق به خواب خوب اهمیت زیادی داده اند. و نسبت به تمام دارایی های خود از خدا سپاسگزار هستند و بخشی از درآمد خود را در راه های خیر استفاده می کنند. این کار از لحاظ روحی آنها را خشنود و راضی می کند.

افراد موفق فقط بر روی کار مورد علاقه خود تمرکز می کنند و در زمان حال زندگی می کنند. آنها به جای فکر کردن به آینده، بهترین کار را در زمان حال انجام می دهند و نمی توانند در کاری که به آن علاقه ندارند فعالیت کرده و به موفقیت برسند. پس توصیه می شود که شما هم ابتدا به کار مورد علاقه خود فکر کرده و سپس آغاز نمایید. و به جای نگرانی از آینده، تلاش خود را برای استفاده بهینه از زمان حال خود نمایید.

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

- تبلیغات-

محبوب ترین ها

وضعیت بازار خودرو در تیر و مرداد 1400

وضعیت بازار خودرو در تیر و مرداد ماه 1400 بازار خودرو در تیر و مرداد ماه 1400 به مانند خرداد ماه، با افزایش نسبی قیمت...

بهترین رنگ های خودرو در سال 2020

بهترین رنگ های خودرو در سال 2020 انتخاب رنگ خودرو در کنار انتخاب آپشن، همیشه یکی از دغدغه خریداران خودرو، مخصوصا خودروهای وارداتی بوده است. افراد...

وضعیت بازار خودرو در خرداد 1400

وضعیت بازار خودرو در خرداد ماه 1400 بازار خودرو در خرداد ماه 1400 بر خلاف فروردین و اردیبهشت ماه دچار تکاپوی مختصری بین خریداران و...

وضعیت بازار خودرو در فروردین و اردیبهشت 1400

وضعیت بازار خودرو در فروردین و اردیبهشت 1400 بازار خودرو در فروردین و اردیبهشت ماه سال 1400 به مانند چند ماه گذشته در رکود بسیار...