27.8 C
Tehran
شنبه 9 مرداد 1400
No menu items!
خانه خلاصه مهم ترین کتاب ها خلاصه کتاب ماشین فروش فوق العاده اثر چت هولمز

خلاصه کتاب ماشین فروش فوق العاده اثر چت هولمز

یک مدیر فروش موفق می بایست در ابتدا افراد مستعد یادگیری را جذب نماید و سپس با ارائه دوره های آموزشی مناسب، کارمندانی با استاندارد بالا را پرورش دهد تا بتوانند به کسب و کار شرکت کمک نمایند.

خلاصه کتاب ماشین فوق العاده فروش اثر چت هولمز

در نگارش خلاصه این کتاب سعی کرده ام فقط موارد مهمی که یک کارشناس فروش خودرو با رعایت آن می تواند به موفقیت های بزرگی دست یابد بیان نمایم و مثال هایی با توجه به شرایط حاکم بر بازار خودرو کشور در کنار مطالب مطرح گردد.

یک مدیر فروش موفق می بایست در ابتدا افراد مستعد یادگیری را جذب نماید و سپس با ارائه دوره های آموزشی مناسب، کارمندانی با استاندارد بالا را پرورش دهد تا بتوانند به کسب و کار شرکت کمک نمایند.

یک مدیر فروش حرفه ای با تمرکز بر روی آموزش کارکنان خود، می تواند راندمان فروش شرکت را بالا برده و محیط پویایی در اداره فروش ایجاد نماید.

یک مدیر فروش حرفه ای باید کسانی که می توانند بهترین عملکرد را داشته باشند استخدام کند و از جذب نیروهای معمولی خودداری نماید.

آموزش مداوم کارمندان سبب می شود آنها برای مواقع سخت و بحرانی آماده شوند و بتوانند در زمان های حساس به شرکت برای گذر از مشکلات کمک کنند.

بهترین روش برای آموزش کارکنان حرفه ای، برگزاری دوره به صورت ورک شاپ (کارگاه آموزشی) می باشد یعنی کارکنان به همراه مدیر خود دور یک میز جمع شده و با بررسی مثال های مختلف، تمامی افراد نظرات خود را می دهند و سپس مدیر بهترین روش مواجهه با مسئله را بیان کرده و دوباره به بحث در مورد آن می پردازند.

یک فروشنده موفق می بایست در زمان صحبت با مشتری، خود را به صورت مشاور او نشان دهد نه صرفا فروشنده کالا، با استفاده از این روش فروشندگان می توانند مشتریان بیشتری به دست بیاورند.

یک فروشنده حرفه ای خودرو در زمان معرفی خودرو خود، می بایست تعهدات شرکت نسبت به مشتریان و خدمات پس از فروش خودرو را پرزنت کند در این روش مشتریان ناخواسته جذب آن برند خودرویی می شوند و نه تنها خود خرید می کنند بلکه مشتریان دیگری را نیز به شرکت معرفی می نمایند.

برای گرفتن بهترین نتیجه در اداره فروش می بایست شعار شرکت و تمامی تبلیغات های صورت گرفته با اهداف شرکت در یک راستا باشند یعنی اداره فروش و خدمات پس از فروش در یک راستا برای رسیدن به یک هدف واحد حرکت کنند.

یک مدیر فروش موفق باید در رسانه های اجتماعی دیجیتال حضور پر رنگ داشته باشد و مطالب تبلیغاتی و آموزشی را که می سازد حاوی حداقل 10 درصد تصویر و 20 درصد صدا باشد تا اثیر بیشتری بر روی مخاطب داشته باشد.

همیشه ارتباط خود را با مشتریان خود از طریق ارسال پیام، ایمیل، کارت پستال و هدایای تبلیغاتی در مناسبت های مختلف حفظ نمایید این امر برای مشتریان با ارزش است و آن را نوعی احترام در نظر می گیرند و سبب تبلیغات دهان به دهان شده و مشتریان شرکت بیشتر می شوند.

برای حفظ بازار ، باید مشتریان خود را تا ابد نگاه دارید. مشتریان وفادار مهمترین عامل بقای شرکت ها می باشند.

یک فروشنده موفق خودرو، بعد از فروش خودرو (در حدود 1ماه بعد) باید با مشتری تماس گرفته و با سوالاتی نظیر، آیا از خودرو خود راضی هستید؟ خودرو مشکل فنی خاصی ندارد؟ به مشتری نشان دهد که او برای شرکت مهم است و فقط هدف شرکت فروش خودرو نبوده است. این امر در پایبندی خریدار به شرکت و تبدیل شدن به یک مشتری وفادار تاثیر بسزایی دارد.

جذب مشتری جدید در حدود 6 برابر بیشتر از حفظ مشتری فعلی از شرکت انرژی، زمان و هزینه می گیرد پس باید به هر شکلی که شده در حفظ مشتریان فعلی شرکت کوشا باشیم.

 

ارسال یک دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

- تبلیغات-

محبوب ترین ها

بهترین رنگ های خودرو در سال 2020

بهترین رنگ های خودرو در سال 2020 انتخاب رنگ خودرو در کنار انتخاب آپشن، همیشه یکی از دغدغه خریداران خودرو، مخصوصا خودروهای وارداتی بوده است. افراد...

وضعیت بازار خودرو در خرداد 1400

وضعیت بازار خودرو در خرداد ماه 1400 بازار خودرو در خرداد ماه 1400 بر خلاف فروردین و اردیبهشت ماه دچار تکاپوی مختصری بین خریداران و...

وضعیت بازار خودرو در فروردین و اردیبهشت 1400

وضعیت بازار خودرو در فروردین و اردیبهشت 1400 بازار خودرو در فروردین و اردیبهشت ماه سال 1400 به مانند چند ماه گذشته در رکود بسیار...

وضعیت بازار خودرو در اسفند ماه 99         

وضعیت بازار خودرو در اسفند ماه 99          در اسفند ماه 99 نیز بازار خودرو به مانند مشابه سال قبل خود نبود ولی به نسبت...